Aanpak

Animaties, bedrijfsfilms, commercials of reportages: we maken het met enorm veel liefde voor ons vak.
Onze aanpak is nuchter en pragmatisch. En we maken het als team, jij en ik. Dat is de aanpak van Motion Supply.





1. Kennismaken: zijn we een match?

Wij houden van koffie en we houden van mensen. Dat combineren we graag in een kennismaking.
Waar ben je mee bezig? Wat wil je vertellen? Wat heb je nodig?
We kijken of we matchen qua DNA en of we je kunnen helpen bij jouw vraagstuk. 


2. Voorstel 


Op basis van ons gesprek krijg je van ons een voorstel.
Dat is een beknopt creatief idee met een voorstel voor verdere uitwerking. 


3. Preproductie


Een film opnemen vraagt een degelijke voorbereiding.
We maken, vaak in samenwerking met jou, een callsheet, zodat iedereen weet waar en wanneer gefilmd wordt.
We kunnen je helpen met het boeken van modellen, regelen de props en als het nodig is zelfs de locatie. 


4. Opnames


Yes, we gaan filmen!
We komen met genoeg mensen om de opnamedag soepel te laten verlopen.
In overleg met jou kijken we ter plekke of er wellicht toch nog dingen aangepast moeten worden. 


5. Versie 0: Materiaal schoonsnijden


We laden alle opnames in en gaan het materiaal schoonsnijden.
Dat resulteert in een (soms hele lange) film waarin alleen het echt inhoudelijke materiaal overgebleven is.
Dit geeft je de keuze om zelf te bepalen welk materiaal meegaat de montage in, en wat niet.


6. Versie 1: Een goed begin


Onze editors gaan monteren.
Op basis van jouw input maken ze een eerste versie van de film.
Jij geeft hierop je feedback. Je kunt nu ook input geven voor namen en ondertitels. 


7. Versie 2: We zijn er bijna


Met jouw feedback wordt versie 2 gemaakt van de film of animatie. 
De editors pakken nog een kop koffie en maken een nog mooiere versie, waar jij opnieuw op mag reageren. 


8. Final


The job's done!
Er staat een fonkelnieuwe film te wachten om bekeken te worden door duizenden mensen.