Algemene voorwaarden / Privacy / Disclaimer

introductie.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vel orci accumsan, faucibus magna eget, bibendum neque. Vivamus vitae efficitur diam. Aliquam aliquet tellus ac libero accumsan vehicula. Vivamus venenatis dui massa, vitae venenatis ante finibus ut. Sed dictum molestie risus nec viverra. Vivamus accumsan magna turpis, nec bibendum libero elementum sed.

welke data we verzamelen.

Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia curae; Donec auctor tortor ligula, id dapibus lorem fringilla id. Nulla vel augue sodales, faucibus nibh at, blandit lacus. Proin vitae cursus leo.

Primis cras elementum
Praesent commodo tempor elementum. Suspendisse potenti. Cras eget tellus dapibus, pretium nisi id, gravida nisl. In viverra arcu auctor gravida aliquam.

Hoe we jouw data 
kunnen gebruiken.

Vestibulum ante ipsum

  • Gebruik in-stream skippable advertenties als je een breed publiek wilt bereiken met een beperkt budget en je je richt op merkbekendheid
  • Gebruik in-stream non-skippable advertenties als je meer controle wilt over je boodschap, een hogere engagement wilt bereiken en je product of dienst in detail wilt tonen

Hoe we jouw data kunnen gebruiken.

Video advertising kan leiden tot een hogere betrokkenheid

Bewegende beelden trekken van nature meer aandacht dan platte tekst of een statische afbeelding. De gemiddelde gebruiker besteedt drie keer meer tijd aan het bekijken van videocontent dan aan het lezen van tekst. Hierdoor blijft jouw verhaal beter hangen bij de kijker.

Met video’s kun je een connectie maken met de kijker

Bewegende beelden trekken van nature meer aandacht dan platte tekst of een statische afbeelding. De gemiddelde gebruiker besteedt drie keer meer tijd aan het bekijken van videocontent dan aan het lezen van tekst. Hierdoor blijft jouw verhaal beter hangen bij de kijker.

Met (video) advertising kun je een brede doelgroep bereiken

Bewegende beelden trekken van nature meer aandacht dan platte tekst of een statische afbeelding. De gemiddelde gebruiker besteedt drie keer meer tijd aan het bekijken van videocontent dan aan het lezen van tekst. Hierdoor blijft jouw verhaal beter hangen bij de kijker.

Een goede video maakt impact, wat effect heeft op de merkherkenning

Bewegende beelden trekken van nature meer aandacht dan platte tekst of een statische afbeelding. De gemiddelde gebruiker besteedt drie keer meer tijd aan het bekijken van videocontent dan aan het lezen van tekst. Hierdoor blijft jouw verhaal beter hangen bij de kijker.

Advertentie campagnes zijn goed meetbaar

Bewegende beelden trekken van nature meer aandacht dan platte tekst of een statische afbeelding. De gemiddelde gebruiker besteedt drie keer meer tijd aan het bekijken van videocontent dan aan het lezen van tekst. Hierdoor blijft jouw verhaal beter hangen bij de kijker.

Vragen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vel orci accumsan, faucibus magna eget, bibendum neque.

Neem contact op