Videomarketing:

zo doen wij dat.

Je wilt graag een aantrekkelijke campagnevideo. Maar daar red je het niet mee: je wilt ook dagelijks iets delen op je socials, hebt bewegend beeld nodig voor je landingspagina en oh ja, op de narrowcasting heb je eigenlijk ook nog een korte versie nodig van de video.

Wij snappen dat.

Wij snappen dat je niet genoeg hebt aan één film van drie minuten. Je hebt het staand, liggend en vierkant nodig. Je wilt losse fragmenten die je in kunt zetten voor je socials en advertising. Dat vraagt om verschillende vormen videocontent.

Zo doen we dat.

Als we aan een nieuw project beginnen, werken we altijd volgens een vast stramien. Dat geeft zowel jou als ons houvast. Zo weten we waar we aan toe zijn en zien we niets over het hoofd.

1. Kennismaken en inventarisatie videomarketing

Waar ben je mee bezig? Wat wil je vertellen? Wat heb je nodig? We kijken of we matchen en of we je kunnen helpen bij jouw vraagstuk. We kijken samen naar de middelen die je nodig hebt om tot een succesvolle campagne te komen.

Bekijk hier vast een voorproefje

2. Pre-voorstel

Op basis van ons eerste gesprek maken we een schets van de aanpak. Geen dik plan, maar een richting die laat zien hoe jouw verhaal in beeld kan komen en welke middelen daarbij passen.

3. Briefing

Nu gaan we de diepte in. Jij vertelt wat belangrijk is, wij luisteren en stellen vragen. Zo krijgen we helder wie de doelgroep is, wat de boodschap moet zijn en welke resultaten je wilt behalen.

4. Debriefing en definitief voorstel

We leggen onze interpretatie terug bij jou. Zodat je zeker weet dat we elkaar goed begrijpen. Op basis daarvan maken we een concreet voorstel waarin inhoud, stijl en planning samenkomen.

5. Preproductie

De voorbereiding begint. Script, storyboard, locaties, styling en planning: alles komt samen. Dit is het fundament waarmee we straks soepel en efficiënt de opnames draaien.

6. Opnames

De draaidag(en). Hier komt alles tot leven. Ons team zorgt voor een ontspannen sfeer en strakke organisatie. Jij ziet hoe je verhaal stap voor stap in beeld wordt gebracht.

7. Versie 1: Een goed begin

De eerste montage ligt er. Zonder kleurcorrectie, muziek of sounddesign. Hier draait het alleen om de inhoud en het verhaal. Zo kunnen we samen scherp kijken of alles klopt, voordat we de film verder afwerken.

8. Versie 2: We zijn er bijna

Als het verhaal staat, kleden we de film aan. We voegen muziek, colorgrading, sounddesign en eventuele graphics toe. Dit is de versie waarin de sfeer, emotie en kwaliteit volledig tot hun recht komen.

9. Finale: Videomarketing dubbelcheck

De video is klaar. We doen nog één check: klopt alles, klopt de boodschap, klopt de strategie? Pas dan leveren we de definitieve versie op.

10. Champagne

Tijd om te vieren! De video staat live en jij kunt je verhaal delen met de wereld. Wij kijken graag mee naar de eerste resultaten. Hiermee beoordelen we hoe de video slim ingezet kan worden voor maximale impact en of er eventueel montageaanpassingen nodig zijn voor een nóg betere score.

Koffie doen?

Laten we eens kennismaken en kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Je bent van harte welkom in onze studio of we komen langs bij jou!

Lekker, koffie!